Drömmer

Här sitter jag i mina eviga Hemköps kläder och drömmer mig bort ungefär 2,5 - 3 månader framåt. Då åker jag, älsklingen och hans familj till Scheychellerna. Det är en paradis ö öster om Afrika. Där ska vi spana in apor, havssköldpaddor och dricka cocosnötdrinkar under stråparasoller.


Lite hur det ser ut :)



Jag har en konstig känsla idag, nånting känns väldigt fel, men jag vet inte vad det är. Det stör mig.
Aja, kanske ska äta nått innan jobbet...?? Är varken hungig eller sugen på något men...ah. Nått måste jag väl äta.


Efter jobbet (slutar 17) ska jag träffa Gedda och Frida, dom får få mig på andra tankar :)


Gedda, Frida och en liten pojkvän.

Detta var för typ 2,5 vecka sen när vi var ute med hela gamla gänget samlat (+ min pojkvän)


Ha en go fredag!
Pöss!

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- fan vad nice !

2010-11-26 @ 13:18:25
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: josefine

allt bra med dig? :)

2010-11-26 @ 13:20:02
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0