Jag är sååå kass alltså..

Jag är så dålig på att uppdatera nu, jag vet! Jag har inte orken just nu bara. Ibland behöver man en paus från något, jag halvpausar från bloggen.


MEN en sak som ROCKAR är ju faktiskt att min älskling kommer till Göteborg över helgen för en gång skull! Yes, känns så jävla bra. Vi ska bo hos min farfar i helgen (nu tänker ni säkert "FAAAAN va tråkigt det måste vara där). Men min farfar är bäst i världen och bara 60 år så sug på den ni!


Så här glad har jag vart heela dagen och även så glad är jag inför helgen!


Nej, nu har jag ont i magen. Dags för tandborstning, en säng och en film.
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: P r i n c i p e s s s a ♥

hahahah du är charmig OCH snygg! :D

2010-03-12 @ 17:40:42
URL: http://principesssa.blogg.se/
Postat av: P r i n c i p e s s s a ♥

2010-03-18 @ 22:29:08
URL: http://principesssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0