I'm still alive

Jag ville bara säga att jag kommer ta mera paus i mitt bloggande. Jag har för mycket i huvudet just nu och jag orkar helt enkelt inte känna press på att jag måste blogga. Det är för mycket för mig just nu.

Jag vet inte när jag kommer tillbaka... snart hoppas jag.
Jag kommer skita i er ett tag och tänka på mig, bara mig, en stund. Ni hatar nog mig nu, men jag är en sån som aldrig tänkt på hur jag mår och hur jag egentligen lever.
Ni vet ingenting om mig och vad jag gör. Jag vill ha mitt liv.
Om man inte är egoistisk ibland så går man under. Det är säkert. Stress är min största fiende och den fienden har gjort mig sängliggandes och svettig. Så en blogg just nu passar inte.

Tänk igenom hur DU mår och hur du VILL må, så ska du se att det blir bra igen.


Puss så länge.

Lägger upp en egobild för samtalsämnet passa. Saknar mitt ljusa hår!

Kommentarer
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-05-01 @ 16:10:49
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-30 @ 17:37:07
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0