I love you

Myskläder till skolan, Sex And The City filmen i sängen efteråt. Go fredag än så länge.
Men sämre kommer den inte bli. Om kanske 3-4 timmar träffar jag mannen i mitt liv!

Jag är trött men såå glad. Har saknat honom så mycket!

Så nu ska jag hoppa in i duschen, flia naglarna, noppra ögonbrynen, måla naglarna, tvätta bort sminket (för att göra om det sen, haha). Dessutom måste jag fan raka bort Amazonas djungel som råder på mina ben. Det är nästan så JAG äcklas. Känns lite smått som att det är dags då....
Jag vill vara fin och fräsch när jag träffar min babe, hihi.

Hej skabbet!



Nu ska jag och mami spela Mario Cart Wii.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0