Whaaaat the f*ck?

Jag kom på mig själv med att ligga vaken klockan tre inatt och skulle blippa varor till kunder!!!
Asso... mitt jobb smyger sig på min nattsömn!
Jag låg seriöst helt klarvaken och undrade varför min dataskärm inte såg ut som skärmen i kassan gör!
Är man trött/borta då tro?

Det kan inte vara bra för hälsan detta, haha!

Jag tänkte att jag skulle skita i frukosten idag, börjar jobba kl 13.00 idag tills stängning kl 21.00 så jag kan äta lunch här innan jag går och sen middag på jobbet.
Jag tycker det är lagom att äta 2 gånger om dagen.


Jävla Hemköp alltså....


My boy skrattade högt via sms inatt när jag sa det till honom, han var nämligen också vaken vid tre..


INTE OK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0