Veeeem?

Det är en främling som dammsuger mina golv. VAD I H*LVETE ?!?!? &¤%(%/#¤)%/ !
Nej, skoja bara. Gött att slippa göra det själv. Haha.
Mamma har ringt in en städerska för första gången.
Vågar inte gå ner och fixa varken min lunch eller matlådan till jobbet.
SKA DE VA SÅ!?!? :(

Jag vet inte riktigt vad det är med mig. Är på konstigt/roligt humör.
Men de försvinner väl på jobbet. Eller? ;)


Ska iallafall blåsa + platta håret + sminka mig så jag ser ut som en människa.


Sen ska jag byta om till nått annat än bikini, de kan man väl inte ha på jobbet, eller ja
det är väl snarare onödigt. Där är de ingen som ser den, haha ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0