Sommarlovskänsla

Kom hem för en stunds sen från stranden. Jag, mamma och lillsyrran åkte till en sandtrand med glasskiosk.
Det kändes faktiskt som när man hade sommarlov när man slutat fyran.
Fint vare iallafall.



De fick bli enkelt idag.


De blev premiäranvändning för min strandväska från Ripcurl, så snygg!


Jordgubbar självklart!


De kanske inte ser så varmt och härligt och soligt ut, de kom ett stackmoln då, haha.
Perfect....


Nu ska jag slänga in en tvätt och sedan ska jag se om jag kan få någon
ordning på min cykel så jag slipper ta mammas hela tiden till jobbet.
vet f*n inte hur man växlar på sk*ten.

vi hörs senare era solbadare! ;)

Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0