Samma sak varje år

Alltså, jag är så trött på mig själv, haha.
Jag solade ju förut idag...i typ...3 timmar.

Sen på jobbet så märker jag hur det börjar panik-klia på ryggen (!!) Så jag har fått göra de mesta med en hand idag, de vill säga, blippa varor med vänster och klia mig med höger.
Helt fruktansvärt!
Så jävla ovärt att bränna sig...på RYGGEN just, där det är så jobbigt att komma åt överallt.

Så nu sitter jag med en blöt handduk på ryggen som kyler ner. SKÖNT!



Bild från innan idag.
Nästa gång jag solar blir det f*n till att ligga på ryggen alltså, haha!

Så typiskt.

Imorgon är det jobb 13.00 - 21.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0