När man ändå inte har något att göra..

Jag är så rastlös. Det är kokande varmt i rummet. Det hjälper inte att öppna fönstret.
Vad ska jag göra?

Jo, jag skirver redan (!) en packlista till Arvika.. kommer inte på så mycket just nu dock..
Men har en känsla att listan kommer bli lång -.-


Jag tänkte äta något, men...efterrsom jag ätit en pizza idag har jag fått i mig alla dagens kalorier inprincip såå...jag skiter i att äta.
Jag hittar inget tillräckligt nyttigt för att jag ska kunna äta med gott samvete.
Jag vill så gärna ha keso hemma nu!! :(




TIPS!

Tycker det är smart att göra en lista i god tid. Då kan man ändra och lägga till lääänge, haha!
Perfekt!

Förra gången jag var på Arvikafestivalen (2008) så glömde jag HALVA packningen, tillomed biljetten.
Tjena liksom....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0