Minns ni mig fortfarande?

Jag blev jäkligt trött på bloggandet så jag tog en rejäääl paus alltså. Startade en ny blogg och höll igång den i 3 dagar innan jag insåg att, "neh".
Varför skall jag starta ny blogg när jag redan har en?

Sitter iallafall väldigt nyduschad efter att ha städat sen kl 09.30 idag.
Jag och mamma körde värsta dammsugar-racet ett par timmar.
Det är inför min student som äger rum på tisdag (i regnet)


Gud mitt hår ser ut som....tunna trådar. Dags att borsta det -.-'


Imorgon bär det av till mataffär'n, bilen går hemifrån 08.50, så jag skall lägga mig tidigt iag hade jag tänkt.
Så imorgon ska jag städa mera och baka kladdkaka och göra massa andra förberedelser.

Puh, det är mycket nu... (eller egentligen inte!)

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :)

Och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig :) kram

2010-06-12 @ 01:38:44
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0