Jag har lust att sova

Jag har inte sovit på 3 dagar...eller jah, jag har haft svårt för att somna och vaknat ett flertal gånger 3 nätter i rad nu... men imorgon ska jag inte jobba iallafall så jag slipper en väcklarklocka 06.40. GÖTT!

Jag är så förbannat trött och vill bara sova, men solen har inte ens gått ner och fåglarna kvittrar som om de vore tidig morgon. Då kan man väl inte lägga sig?

Men imorgon ska jag vakna när jag väl gör de, äta frukost ute och sen ta mitt pick och pack och gå ner till havet tror jag med min ipod och ligga och glassa i min nya bikini från Sinful som jag fick i studentpresent av älsklingen, om ingen annan vill följa med mig förstås.
Men det ska bli gött och slappna av lite efter 3 dagars stress.

Jag har inte tagit bild på mig när jag har den på mig. Men såhär ser den ut ;)









jag fullkomligt ÄLSKAR den.

finns inte att köpa i Sverige, min kommer från USA ;)

Sinful är dotterbolaget till märket Affliction, via deras hemsida (http://www.afflictionclothingstore.com) kan man klicka sig vidare till Sinful.

pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0