It's getti'n hot in here so take off all youre clothes' - I'm get so hot I'm gonna take my clothes off

Hur hamna jag i Grekland typ?
Det är föör varmt, haha. Man ska fan inte klaga men detta är nästan inte OK alltså.
Spelar ingen roll om jag är ute eller inne. Lika varmt vilket som.

Jag skulle kunna gå ner till havet och doppa mig, men hur kul är det att bada ensam?
Mina vänner jobbar än och sen ska dem ju ta sig hem också. Här ute i bushen tar det en stund innan man lyckas hitta en buss åt detta hållet.

Så just nu sitter jag här med binkinin på och tycker synd om mig själv. 


Bikini från H&M (förra årets modell)

Bild tagen för ca 5 min sen.


Längtar tills jag åker till farfar på torsdag med älsklingen som kommer då.
(Då ska vi dricka vitt vin med fläder och is)

ELLER HUR ANNA?! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0