Hemma tillsammans med mitt nötskal

Jag som var så pepp på att lägga upp lite bilder från midsommar och
 på min outfit och sån bra skit.
Tror ní inte jag GLÖMMER min kamera hos min pojkväns kompis då?
Åhh. Erica i ett nötskal alltså!

Så jaa.. jag vet inte när jag får tillbaka den! Stör mig!


Ska till stranden imorgon med mamma iallafall, vi åker vid nio på morgonen så jag ska snart slagga för det var ett h*lvete att jobba idag. Min arbetskamrat undrade om jag ville gå ut och ta luft, haha.
*Kärringar med stor käft, var vänlig GÅ UT UR butiken!*







schleten till tusen.



Nu säger jag godnatt och hoppas på en njutbar morgondag
med mobilen som enda vän.


Kommentarer
Postat av: Rooosaaa ♥

Det tackar jag verkligen inte nej till!! :D Vi tar ett dopp i havet, äter lite piknik och blir pepparkakor på köpet tycker jag!! Jag har bytt mobil för den andra gick sönder så har inte ditt nummer :( Så sms:a <3

Pussssssss!

2010-06-28 @ 23:08:02
URL: http://jen.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0