Hatar att vara tjej

Det är så jobbigt att vara tjej på ett sätt.
Det jobbiga denna gången är att jag inte vet vad jag ska ha på mig imorgon!
Jag vill ha en söt klänning men har ingen så jag tror jag kör på street-style imor'n alltså.

Jag får helt enkelt vara cool istället för söt imon.
Egentligen vill jag inte de, tror jag. Haha!
Men det blir bra de med.

Jobbigt att vara tjej ibland asså.


Nått sånt här kanske...?


Eller...




Eller så kanske man kan ta de rosa linnet med shortsen...ÅHHH!
Hatar att vara tjej idag.


En kille kan ta på sig jeans, snygg t-shirt och en sjysst kavaj så är han snygg resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0