halvt vaken halvt sovande

Hej bloggen!
Jag har inte sovit på 2 nätter och just nu hoppas jag bara att jag skall få sova inatt.

Idag har jag klarat av min andra dag på jobbet. Imorgon är det jobb igen som gäller mellan 09.00-17.00 på Hemköp.
Det är faktiskt ganska kul när man märker att man lär sig mer och mer (i kassan).

så jag har drömt "mardrömmar" inatt att jag blippat varor HELA natten! Helt galet!!!!! fast mer störande^^




Jag funderade på att gå ut och gå. Men istället så kokade jag te, mixade en smoothie på bananer, björnbär och mjölk (och lite kakao) och en macka med onsalakorv på och nu ligger jag i sängen och ska läsa bok för att blit extra trött.
fetto.

Klockan ringer 07.00.


Erica på jobb-toan, klassiker! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0