GLAD MIDSOMMAR!

Ja, nu är det midsommar minsann och solen SKINER för en gång skull !

Helt otroligt....

Är hemma hos min pojk nu, vi skall strax åka till en stuga med massa folk och grilla och parta järnet!
Börjar bli pepp nu!







Helbild på min outfit kommer imorgon (eller skulle vi festa då också?) Den kommer.
Jag har tagit kort, men jag hittar ingen kortläsare i min pojkes rum såå.... ja.
Jag kan inte lägga in bilderna på datorn (om ni inte fatta de!)


Vi höörs!

Festa inte för hårt nu! Eller jo, GÖR DET!
Det är värt de! ;D

Haha!


Pöss!


Kommentarer
Postat av: Jen

Du är söt kära du!

2010-06-28 @ 15:19:12
URL: http://jen.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0