Fast jag har ju denna, meeeeeeeeen....ne

Jag äger faktiskt en väldigt fin klänning som jag hade när jag och älsklingen firade 1 år förra året.

Men den känns lite... too much?
Typ för lång, för glansig, för mycket!





Kameran gör färgerna orättvisa.
Den är mer färgstark.


Men nej, eller hur?
Jag ska ta ut min ångest över mamma, se vad hon säger.


Ångest är rätta ordet (om ni kollar inlägget nedan) för att jag ska packa IDAG för jag ska åka direkt från jobbet ikväll till min pojkvän så ah... jag måste ha packat färdigt idag innan kl 14, för då börjar jag jobba.

*SUCK!*


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha! Vad sött ändå. Men bra... Då visste ju du att du skulle få... kött... till kvällen. Höhö. ;D

2010-06-24 @ 12:09:34
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0