Bara två dagar kvar my love + JAG ÄR INTE HEMMA IKVÄLL.

My love.
Det är bara två dagar kvar tills vi ses!
Jag är lycklig tjej minsann.
Han ringde mig förut och frågade:

Samuel: Vad ska vi göra på lördag?
Jag: Ingen aning, hurså?
Samuel: Jag vet, vi ska gå på bio och se Eclipse!
Jag: Öhh, jag har inte pengar till de!
Samuel: jag har redan köpt biljetter. Jag vill bjuda dig för jag älskar dig så mycket.

Alltså NAW!
Tyckte de va sött iallafall.


En bild som var till mitt fotoprojekt i Foto B.
Fast denna bilden är redigerad på ett helt annat sätt. Detta är inte orginalet.


MEN IKVÄLL!
Ska jag träffa min sweetiepie, Jenniffer. De va alldeles för länge sedan vi sågs!
Typ 20 dagar sen!

Vi ska nog promenera lite och sen får vi se. De skulle ju regna ikväll?


En bild på oss när vi var ute och gick senast.
Finaste Jenniffer! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0