Åh va tiden inte går som jag vill

Nu tycker jag klockan går fruktansvärt långsamt!
Jag vill börja jobba så jag kan åka vidare till min älskling sedan!
Nu är det ca 35 min kvar tills jag ska åka.

Jag har bestämt outfit tills imorgon iallafall, skönt de!
Morgondagens outfit kommer komma upp antingen imorgon eller på lördag, förhoppningsvis.
Vet inte vad som händer i helgen.
Med det menar jag att jag inte vet om jag kommer ha tillgång till dator eller inte.



Jag sov med flätor inatt (+ att jag hade blött hår) så det blev lite kusigt hår i tofsen idag =)

Jag hoppas att vi hörs ikväll, men det är osäkert eftersom jag
och älsklingen aldrig brukar sitta vid datorn när vi umgås.
Men men, önska kan man! ;D


Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0