Utgång med bästa Sara


Ikväll ska jag träffa Sara som jag inte sett sens studenten! Länge sen!!
Jag ska jobba till 17 sen bär det av raka vägen hem till min sköna böna i Lerum för käk och lite drinkar, sedan stan.


En bild på oss när vi var kanske... 13, 14 år. Naaahw!

Jag hoppas på grymma bilder ikväll!



Idag får vi önska ett Grattis i efterskott till min fina Jeniffer som fyllde 19!
Åkte in till stan igår efter jobbet och glittrade lite grann och gav grattiskramar och sedan tog jag en tidig buss hem för att få sova något innan nästa jobbpass.

Kommentarer
Postat av: jen

Jätteglad att du kom galning!! Vi får parta lite mera tycker jag! ett två tre fanta och rose :))))) haha <3

2010-07-31 @ 16:12:04
URL: http://jen.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0