Tävling!

Jag är med i tävlingen om att vinna en iPhone 3GS, laddat med 1000kr från Telia!
Man kan tävla via Facebook, Twitter eller din blogg.

Här är länken till tävlingen!
http://feber.se/teliamax25/



Min motivering lyder:
Svaret är: 5000 fria sms/månad.
Jag har velat ha en iphone sedan den kom. Men jag är tyvärr en fattig student som lever på en hemköps lön.
Jag är sällan hemma så därför skulle en iphone passa mig perfekt eftersom man kan kollar mejl och ja...de mesta med denna underbara uppfinning.
Sedan ser jag framför mig att jag köper massa fina "kläder" (skal) till min iphone! =)

Jag hoppas bara på de bästa.
Ha de gött!
//Erica Stahre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0