I'm back, ready or not

Kom precis hem från en middag med pappa. Vi grillade korv och halomiost med rostad lök och cibatta till. Det var hur gott som helst, och verkligen på tiden att jag träffade min pappa!

Jag har inte bloggat på nästan en vecka men det är för att jag vart med min älskling och vi har badat i havet, solat,  vart på bio och sett Eclipse (<3), promenerat och fantiserat om framtiden.
Så får vi inte glömma, vi har ätit hur mycket jordgubbar som helst, varje dag faktiskt och ibland två gånger, haha!
Mmmm, svennesommar<3

Jag tänkte visa några badbilder från när jag, älsklingen och mina två fastrar sola och bada i helgen.




Älsklingen


Beccis (min ena faster)


Jag, GUUUD va blek jag ser ut, hahaha! (snygg tofs, right?)
Så ser jag inte ut nu ;)



Jag & Beccis
Älskar denna bilden :D



Jag!


Jag & Lotta (min andra faster)

De kommer komma upp bilder från Midsommar senare ikväll,
och sen fick jag en tröja av pappa också som jag tänkte visa.

Plus att jag shoppat lite (små)saker som jag tänkte visa
av någon anledning jag inte kommit på än, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0