Idag smäller det!

Bussen går 12.23 från mig till Kungsbacka där jag ska öta upp älsklingen.
Då ska vi till systemet och käka lite, PLUS att jag trampade sönder mina solglasögon igår! *snyft*
Gud va ledsen/arg jag blev på mig själv. Älskade mina solisar!

Jaja, så jag får införskaffa mig ett par nya via impulsköp på Kungsmässan.

Nu lyssnar jag på Muse och packar ner de sista, ska även göra mackor och lite sånt att äta på vår långa tågfärd sedan :)


Här är några bilder från våran 2års dag!


Vi åt på Farrelis på avenyn, riktigt bra ställe! <3


Dem gör världens godaste hamburgare med oxkött och amerikanska pommes!
lovely.



Efter restaurangbesök och biobesök så åkte vi hem till mig och gick ner till havet med en flaska bubbel ;)


*pang* tss, haha!


Jag fick 24 röda rosor för 24 månader tillsammans! Alltså.... NAAAAW! :')




Älskar diiiig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0