HIhiihihhihiih

Vet ni vad som händer imorgon??????

JAG ÅKER TILL ARVIKAFESTIVALEN!

Det ska bli så jävla bra, jag har fjärilar i magen, fast inte för att jag är nervös, för jag att är GLAD!
Så idag innan jobbet ska jag packa det som går att packa ner så får man ta allt de andra man inte kan ta imorgon
innan man hoppar på tåget, så som smink, fixad matsäck och typ schampo och balsam och kudde!

Här är några bilder från 2008, det var där jag träffade min Samuel ♥
(det visste ni inte!)


Här är mitt gäng i Trollhättan, i väntan på Swebuss som skulle ta oss till Karlstad.
Vi köpte den största Hawaiipizzan jag skådat!


Här är vi i Karlstad och väntar på tåget som skulle ta oss till Arvika!
(Där är min första (smyg)bild på min (då framtida) pojkvän/fästman!)


Här är vi framme och vårat camp hette "Bukakke". Ni som vet vad det är...det är inte nice! Hahaha!
Men kul ;)


Älsklingen och Ericsson!


Samuel hittade lite lacklkäder och blev spankad.
Inte riktigt min stil, hahahha!


Jag & älskling


hahahaha, full like a kastrull!


Fyllebild på Alexandra och Samuel! Söööt xD


När vi var på Kent


Kent!


När Kent spelade låten 747.


Det får avsluta Arvika 2008!


Jag åker imorgon och kommer hem nångång på söndag.

Idag väntar jobb 12.00 - 20.00

Kommentarer
Postat av: Paulina

Skiit fin blogg ;)

Kolla gärna in min !

2010-07-15 @ 11:43:47
URL: http://pavooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0