Fred Perry

Min pappa köpte lite för liten storlek på tröjan så jag fick den av honom idag :)

TACK!




Snygg och lite pojkanktig, precis som jag alltid varit!


Förresten så behöver jag nog städa mitt rum.
De ser ut som om en nybliven tonåring bor härinne.


Sen var jag och älsklingen på Mediamarkt i helgen så jag införskaffade:


Ett par svinbra hörlurar från Sony med otrolig bass!


Ett Hello Kitty fodral till mobilen var jag bara TVUNGEN att köpa. Soo damn cute!


Nu ska jag sova, jag kom på att jag ska upp tidigt imon.
jobb 08.45 - 17.30

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-06 @ 23:17:22
URL: http:// www.denkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0