Äntligen!

Kom precis hem från affären med mamma och jag har så jäkla ont i fötterna så jag går snart under alltså!
DESSUTOM SÅ FUCKADE SIG MIN DATOR SÅ HELA INLÄGGET FÖRSVANN SÅ NU FÅR JAG SKRIVA OM ALLLLLLT!
BAAAAAAAJS!

Men jah, jag tänkte visa er några sköna bilder från min midsommar iallafall... *suck*

*lung o fin*


Min outfit blev ett linne från Monki, korta shorts från Gina och skor från Dinsko,
och självklart min Levis-jeansjacka från MQ.
Perfekt party klädsel!


Vår midsommarstång bestod av tomma öl -och ciderbrukar!
Bäst!


Min fina Linnea!<3


Jag!


Jag & Ericsson!


Min älskling!<3


Vi grillade "lite"!


Linnea, Ericsson och jag!


Älsklingen och jag!


Jag & Ericsson!


Älsklingen häller i Ericsson champagne! :)


HAHAHAHAHAHAAH!
Linnea kommer nog döda mig långsamt nu, men den är så väärd!
Så jäkla skön! Jag ÄLSKAR bilden!
Puss på våra dubbelhakor! ;)


Linnea, Ericsson och jag!

Denna bild får avsluta min midsommar!

Den var grym!
Puss på Tvååker-gänget!


Over and out.

Kommentarer
Postat av: jen

hahah diggar midsommarstången!

2010-07-08 @ 09:22:00
URL: http://jen.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0