12.26

Jag är en usel usel människa!
Jag har haft så mycket att göra de senaste dagarna med jobb och pojkvän och laga mat och städa och tvätta och ja osv, ni förstår.

Jag ska vara hemmafru i ca 3 veckor till innan mamma och resten kommer hem från vårat sommarhus.
Jag måste bara säga att det är ritkgit tråkigt att plocka ur diskmaskinen jämt!

Min pojke åkte hem för en stund sen för han ska jobba. Så nu ska jag hoppa in i duschen, sedan tror jag att jag drar hem till min mormor och morfar. De va länge sedan jag träffade dem.
Fy på oss som är så dåliga på att träffas!
Käka lite middag och spela lite WiiFit med mormor!




Är det bara jag eller behöver någon här en haircut?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0