ursäkta mig

Förlåt för dålig updatering. Vart ju på torget med min faster och min farbror. Och nej, det är inga gamlingar. Haha, det låter så. Dem är 16 och 26 år. Jaaa, min farbror är 1,5 år yngre än mig. Det är bara kul^^

Jag köpte en godispåse (och lackleggins, men har inte tagit kort på dom än)! :)

Jag tänkte slänga in en gammal bild på mig. Tog den för över 1 år sen. Då hade jag kritvitt hår, ungefär Kissie vitt hår, faktiskt, haha!

Jag funderar på att göra mitt hår ljust igen...kanske inte så Kissie ljust som jag hade innan men typ...blondt, istället för ljusbrunt som jag har nu. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; tjabba! Här är det också bra!

Haft en najs tisdag?

2010-01-26 @ 16:17:04
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0