tattoos

Eftersom jag inte har något att göra idag alls och jag har ingen aning vad alla andra ska göra (och att bara 1 person som svarat på mitt "Hej vad händer ikväll?"-sms) så kommer jag nog måla tatueringar hela dagen.

Jag vet inte till vem eller vad men det är inte så svårt när man väl gjort någon slags bild i huvudet över hur det skall se ut.
Säg gärna till ifall ni vill ha en! :) Jag har målat till några vänner faktiskt och alla har vart nöjda!


Så idag får bli en måla-tatuerings-dag för mig. Rätt skönt på ett sätt. Bara sitta i myskläder hela dagen och göra något man älskar. Visst låter det sjysst? ;D Så får ni andra stå för festligheterna den här dagen!

Något som jag vill tatuera är en såkallad Chestpiece. Alltså en tatuering på bröstet. Men vet inte vad än för den syns ju ganska mycket så jag vill att det ska vara något jag tror att jag kommer gilla "för resten av livet" som alla säger.
Vill även ha andra tatueringar också såklart ;)

En chestpiece (googlad)


En chestpiece (googlad)


Upptäckte att Jeffrey Star även har ganska fina tatueringar på kroppen sin ^^
Lite cool är han faktiskt!



Ikväll eller senare idag kommer jag lägga upp vad jag målat :)

Kommentarer
Postat av: Paulina S.

Alltså jag blir helt chockad! Du är helt otroligt duktig på att rita!!! Det är typ i klass med Miami Ink! Grymt :DD:D:D:D

2010-09-24 @ 23:43:08
URL: http://paulinamedp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0