söndag?

Det känns verkligen som en söndag idag! Tycker ni inte?
Beror nog på att jag åkte hem från min älskling, det gör jag annars bara på söndagar.
Känner mig stressad för att jag tror hela tiden att ja ska höra väckarklockan imon och hasa mig upp till min skitskola.

Jag vet inte varför men jag drack just en kopp te med smak av Blue Fruits och jag intalar mig att det är min middag.
Jag har ätit 1 gång idag, och det var frukosten min älskling gjorde till mig kl 13. Så det är ju inte så länge sen jag åt egentligen, eller hur?
Jag behöver inte äta mer idag, anser jag.


Jag ska nog börja leva på te eller kanske den där goa smoothien jag gjorde i hela tiden i somras...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0