söndag igen....

Söndagar är den värsta dagen på hela veckan.
Jag är supertrött och jag måste iväg sen och spela trummor i 2 timmar. Orkar inte, jag har sovit väldigt konstigt och oroligt inatt. Sen kom jag på mig själv att jag låg vaken. Jag vet ju inte hur länge jag legat vaken...det är äckigast.

Men i helgen medan min älskling var iväg och spelade volleyboll match så stannade jag i hans säng och skissade färdigt lite på tatueringar.




Den är inte 100% klar, jag ska ändra lite på skuggor och fingrar. Man snart är den klar =)


Klar med huvudet. DU SOM SKULLE HA DENNA, HÖR AV DIG TILL MIG!!!


Bara en kladd, inget som jag skall använda.


Samma sak här, inget jag skall använda. En kladd.



Ses senare. pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anna :)

Du är verkligen jätte duktig på att rita:)

2010-01-17 @ 14:56:31
URL: http://annssii.blogg.se/
Postat av: Anonym

oooohmy vad fin den är ! nu måste jag ringa min tatuerare och boka tid ! fan vad duktig du är ! :D

2010-01-18 @ 19:04:18
URL: http://fillifjionkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0