orkar inte idag

jag sitter med dubbla tröjor och en jättestor halsduk, men endå fryser jag hur mycket som helst, jag sitter och nästan skakar. Ont i magen har jag också. Jag orkar inte må dåligt idag, inte när jag ska bo hos pappa, han är så nojig över att HAN ska bli sjuk.
Jag är inte sjuk, det går säkert över snart, hoppas jag iallafall.

Mådde bra imorse, även fast jag var så trött så jag såg fortfarande suddigt efter att ha vart vaken 1 timme. Är hungrig...jag fick inte ha min frukost ifred imorse för min lillasyster käkade upp halva min omelett. Hon gnällde mellan tuggorna för att hon villa ha mer. Skitunge haha!

Dagens:
Jätte mörk bild ser jag nu. Illa.
 
Jeans från H&M
Linne från Monki
Kofta från GinaTricot (gårdagens reaköp)

Dagens detaljer:

Armband från Shock


Armband jag fått i julklapp av min moster från märket Diddi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0