Nytt år !

Gott nytt år hörni!

Jag har inte bloggat på 2 veckor och 2 dagar, käns konstigt. Jag sa ju innan att jag kanske kunde uppdatera lite men älsklingens data kraschade. Modekortet rök så nu måste han köpa ny dator, han blev iiinte så glad för all hans musik är borta! Det var ändå 6500 låtar som försvann, det tar lång tid att ladda ner allt det där igen...

Min nyår var den konstigaste hitills. Jag blev febrig så jag slutade dricka runt 10 tror jag. Dessutom hade jag mått dåligt dagen innan, jag låg i sängen (dagen innan) och mådde illa.
Sååå gissa vad som hände på nyår, javesst! ALLT jag hade ätit kom ut i toan, jippie!

Min pojkvän däckade brevid Micke i soffan, dom var väldigt söta(!!!) så jag och en kille som heter Marcus tittade på Lejonkungen till kl 05.15. Jag hade frossa och mådde illa tills jag somnade. Det var fint....... :s
Det blev inga bilder från nyår för jag hade så roligt tills jag mådde dåligt, och sen tänkte jag inte på kameran....



En tattoo jag målade när jag hade tråkigt under tiden som älsklingen förtvivlat försökte rädda sin dator...


Fantasin flödar när vi gör mat ;)


Älsklingen inne på NetonNet när vi var där för Isabel skulle köpa en ny spelmus till sin kille.



Förresten har jag tappat ena kulan till min septum (näsan). Jag har ju funderat ett tag på att ta ut den, men igår när jag insåg att jag hade tappat kulat i duschen, och att den kulan virvlar runt i avloppet så.... ah. Det kanske är dags att ta ut den då... men det känns lite sorligt.... jag vet inte.
Hjälp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0