NY DESIGN

Ny dator och ny design! Hääääärligt!

Tjejen som gjorde denna snygga hittar ni på http://designbyjennie.blogg.se/ !
Hon tar 50kr. Men istället så ska jag måla 2 tatueringar till henne, dessa blir gjorda imon så imorgon dyker det troligtvis upp minst 2 tatueringar, ska se om jag hinner med en tredje också...

Vill komma så långt som möjligt på tatueringarna innan jag lägger upp dom nämligen.

Snart ska jag passa mina syskon under tiden som min mamma och hennes gubbe är på ett möte.
Sedan bär det av till stationen för att hoppa på ett tåg mot kärlekslandet ;)


Så här såg jag ut i somras... vill ha ljust hår igen =(

Det är bara sånt slit med att bleka, dessutom sliter det så mycket på håret.
jag kan ha det lite mörkare...typ askblondt eller....jah, förslag??

Kommentarer
Postat av: jennifääär

finfin design erica! :D funkar det för dig att se statistiken på bloggen? funkar INTE för mig :s

2010-01-28 @ 20:50:31
URL: http://principesssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0