nu är det dags att skissa!

Hemma igen efter ett ganska lugnt kalas faktiskt. Det trodde jag inte. Men jag blev så himla trött hemma hos lilla moster så jag ville bara hem och sova typ.
På hemvägen i bilen började jag må jätte illa och mår fortfarande illa. Så jag ska nog försöka lägga mig tidigt så får vi se hur det är med magen imorgon.
Mamma kommer dock bli jätte arg om jag inte äter sen för hon vet vad jag har ätit idag. Om mamma inte vet vad jag ätit på dagen bryr hon sig inte efterosm hon inte vet och hon frågar inte.
Men om hon vet så är hon på mig som fan för att jag "måste" äta jämt! Fattar inte.

Nu ska jag fortsätta att måla en tatuering som jag gör till en tjej.
En snirklig text där det står "Dying is easy, living is hard". Den skall hamna på fossingen. Den är snart klar :)
Sen ska jag börja googla lite på lejonansikten till en annan tjej. Måste se lite bilder för att se lite hur ett lejonhuvud är uppbyggt. Brukar aldrig måla lejon så det blir bara spännande =)

Mollys (min kusin som fyllde år) tårta var jättesöt. Men jag kunde inte äta den. Är nötallergiker.
 


Jag kommer lägga upp lite bilder sen hoppas jag på resultatet av texten jag gör och kanske en början av lejonhuvudet :)

Ha det bra så länge! pusspuss

Kommentarer
Postat av: ISABELLE - fotografering ♥

alltså, hiss eller diss på mitt näst senast inlägg! ;D

du svarade lite sent på kommentaren bar :P

2010-01-10 @ 19:29:06
URL: http://iisssabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0