I'm back

Så skönt att vara hemma igen och så skönt att jag fick åka bil hem!
Jag har lust att måla lite, men är så hungrig just nu så det får nog vänta tills efter jag ätit. Det är lättare att måla på mätt mage ^^

Vad ska ni göra ikväll? :)

Jag var duktig förut för jag gjorde en frivillig extrauppgift som kan ge mig högre betyg, i arbetsmiljö och säkerhet, men ändå! Man vill ju ha så bra som möjligt i allt.



Jag hade stort problem med stort S förut idag, haha!




Det blev det på den sista bilden :) (jag hittar aldrig likadana strumpor, har ni samma problem? haha)

Snart ska jag äta lax och pressad potatis. Mamma har gjort smalmat, då kan man äta med gott samvete! :)
ÄR SÅ HUNGRIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0