IM ALIVE-E-EH!

Hello!
Jag har inte beställt en dator än. Det är lite bråk med både mamma och pappa om det med tanke på att jag ska åka till Österrike också med min fästman. Det blev plötsligt väldigt mycket utgifter och jag behöver hjälp med att få allt betalt. Jag sitter hemma hos farfar nu och han har gett mig lite pengar till resan! Helt oväntat, jag blev så himla glad!

Eftersom jag inte bloggat på ett tag så vet jag plötsligt inte vad jag ska skriva om. Jag har inte gjort något sens datorn sa godnatt....tror jag, haha!

MEN det finns en nice hemsida för skateboards som heter www.bananaz.se . De har även skor.


Tyckte dom var lite roliga (och snygga) faktiskt.


Jag kommer nog bo hos farfar den här veckan med tanke på att jag bara bråkar med mamma och pappa, har liksom ingen annanstans att ta vägen... Men att bo hos farfar är skönt och jag kan verkligen känna mig som hemma här :)

Så det kommer nog ploppa upp lite inlägg de närmsta dagarna.


Cya!

Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: Helt hemskt, haha ;D

2010-01-24 @ 20:45:42
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: P r i n c i p e s s s a ♥

haha dem var fräcka!

vi kan köpa varsin trisslott och hoppas på pengar tycker jag! ;)

2010-01-25 @ 10:44:40
URL: http://principesssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0