Godmorgon världen

Första dagen i skolan efter lovet nu då...kunde inte somna inatt och klockan ringde 08.00. Är faktiskt inte så död som jag trodde att jag skulle vara. Men det slår väl tillbaka sen.

Nu ska jag gå ner och göra omelett och en rostmacka tror jag, är sugen på de. Nu när vi äntligen fått en ny brödrost. Har nämligen vart trasig i 1-2 månader, så har verkligen saknat mina rostmackor! Även fast det inte är så nyttigt =( Synd.

Idag skulle de tydligen inte bli såå kallt så idag kör jag på leopardstrumpbyxor och ett linne jag fick på julafton av moster. Enkelt och inte allt för obekvämt! :)


Lite flash-varning där kanske, men vad är det jämfört med resten av världen?

OCH NEJ, JAG BEHÖVER VEEERKLIGEN INTE STÄDA MITT RUM -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0