found!

Jag hittade bilden på den där tatueringen jag inte hittade igår!
Jag kom på att den bilden ligger på mammas dator så jag kopierade den från min bilddagbok (jo jag har en, men är nästan aldrig inne på den längre)

Så här blev Zaras tattoo. (Pierre är hennes fästman)

Jag blev väldigt nöjd med den måste jag säga!


Idag väntar kalas. Min kusin har fyllt 3år så det blir väl inte lugna gatan idag.
Så vi ska ta bilen härifrån vid 13.00. Hoppas vi inte är där så länge, jag vill bara slappa för skolan börjar ju imorgon. USCH! Har verkligen ingen lust. Jag träffar gärna mina klasskamrater, men skippar jävligt gärna lektionerna. Går det bra? :)

Kommentarer
Postat av: JenU

Sv, tack tack =)



Åhh den var riktigt fin =)

Blir det din första gaddning?

2010-01-10 @ 12:33:50
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0