fönstershopping = sirap

Sitter i farfars soffa och väntar på att min faster ska komma hem med hunden för vi ska åka till Frölunda torg. Hon ska köpa leggins vad jag vet.
Jag ska bara fönstershoppa. Fast jag ska nog köpa en godispåse, usch, jag vet, fy vad äckligt egentligen. Kilorna bara packas på varandra men nu är det en sådan (härlig) tid på månaden så jag är sugen på allt och inget och jag vet inte...och en tandborste, en som jag ska ha hos farfar.




KOLLA vad jag hittade! Haha, sånna ska jag köpa till min pojkvän alltså...haha, shit vad snyggt! (not!)
haha!

Sexy.


Ses sen, pusshaj!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

HAHAHHAHA HelloKitty!! jag har ett par sånna boxertrosor som ser nästan identiska ut! Fan va porriga!!!!

2010-01-26 @ 11:01:08
URL: http://beckpeck.blogg.se/
Postat av: Rebecka

P.S , va fan e grejjen med att de ser ut som nått jävla mensblod längst ner på kallingarna? hahaha

2010-01-26 @ 11:01:59
URL: http://beckpeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0