fantasin försvann

Jag satt just med en ny tatuerings-skiss. Det gick så himla bra tills min fantasi gick och la sig. Nu ville den inte vara med mera. Så jag hoppas bara att den vaknar senare ikväll eller imorgon....


Jag ska göra en sleeve tatuering (för er som inte vet vad en sleeve är, så är det en enda stor tatuering som täcker hela armen). Fast jag ska inte göra hela.. tack o lov för det! Det blir lite svårt med tanke på att tjejen jag gör den till bor i Norge!



Men här är min början. Jag vet inte vad för blomma du vill ha, men jag tycker dessa är ganska fina.
Detta är bara en grovskiss, som till allt annat jag gör.
Denna tog ca 20 min att göra, så ja, där av ser den kanske lite slarvig ut.

Hon skall ha blommor, diamanter och skuggor. Det är huvudgrejen. Men jag funderar på om jag skall lägga till någon slags insekt, typ nyckelpiga, skalbagge eller liknande. Eller en groda på en stort blad eller så.
Men som sagt, det är bara småidéer. Just nu vet jag inte hur jag skall fortsätta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0