dålig update

Det var verkligen dålig uppdatering igår, och jag ber om ursäkt för det. Men idag ska jag inte göra någonting på hela dagen, är ledig denna fredagen och nästa. Sen får jag nytt schema, om jag fattade det rätt. Det vet man ju aldrig.

Mamma skulle väcka mig 08.00 idag IFALL vi skulle till IKEA, men det blev tydligen inte av eftersom jag vaknade kl 10.00 istället. Aja, skönt de.
Vad ska ni göra idag?

Igår dansade jag & Emma 3 dansklasser, så i 3 timmar tränade jag igår. Stolt! Vi dansade först Hiphop New Wave, sen Orientalisk dans och sist Dancehall. Jag tycker Hiphopen var roligast. Orientalisk dans var så långsam, men skön ändå. På Dancehall kursen fick jag håll efter halva tiden så det blev vääldigt jobbigt att dansa då, fastän jag gjorde det.
Det var öppethus på Dansforum så det var 2 miljoner människor där, så man kunde komma och gå lite som man ville igår, det var sjukt roligt. Träffade några vänner och så.

Idag ska jag väl måla lite tattoos om det inte händer något annat ;)

Kommentarer
Postat av: ALICIA

sv: gud vad skönt ;) älskar inställda lektioner haha. Jag har dock det väldigt sällan, vi får alltid nån annan lärare...

2010-01-15 @ 14:45:14
URL: http://unitedstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0