Begravning idag

Idag ska jag och min pappa på begravning. Min gammelfarfar (min pappas farfar) gick bort 22 december -09. Men jag kände honom knappt, så det känns inte så hemskt.
På begravningar ska man bara ha svart på sig så jag visar inte min outfit, det känns lite onödigt + att jag inte ens bytt om än, haha.

Ska träna ikväll, det ska bli såå skönt! Det känns som en evighet sen jag tränade.

Jag hör av mig efter begravningen, nu tror jag att pappa snart kommer tvinga i mig en macka, vi blir hämtade om 20min, DAGS ATT SÄTTA FART!

Denna ska jag rita till en tjej, fast med en hibiskusblomma istället. Ska bli kul :)


Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0