aldrig igen..!!

Aldrig igen att jag går på stan efter första dagen i skolan efter ett lov!
Man är ju bara trött som fan och allt är jobbigt.
När jag & Alex gick på stan så gnällde vi mest över att det var jobbigt att gå, man hade ont i fötterna och var trött. Jag låtsades mest att jag låg i min goa säng istället för att jag stog i en kö till McDonalds.

SÅ SKÖNT att vara hemma igen. Men om jag lägger mig i sängen och sover lite så förstör jag hela min natt. Ska gå runt och gnälla lite till så somnar jag kanske tidigare idag än igår natt.

Men fin fina reaplagg fick jag med mig hem, alltid trevligt.
Den är mycket mörk gråare (blixten på kameran)
Endast 49:-


Söta och endast 19:-/styck!



Kommer lägga upp minst 1 tatuering ikväll =)

Kommentarer
Postat av: Elin - En blogg om allting!

sv; okej! hade första skoldagen idag med sjukt segt :P

2010-01-11 @ 20:05:22
URL: http://enfinelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har 2 frågor på min blogg!

1. Skriver du alltid hej i början på inläggen?

2. Skriver du alltid hejdå i slutet på inläggen?

Jag uppskattar om du svarar på dom! :D

2010-01-11 @ 21:07:06
URL: http://iisssabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0