18:24

Min buss går 19.24, om exakt 1 timme.

Jag bakade kärleksmums förut idag! Det ser ut att bli bra, jag har inte smakat dom än. Men jag ska ta med mig lite till min älskling och hans mamma.
Jag vet inte om jag lyckas ta några bilder denna helgen heller, jag har nämligen ingen aning om vart min batteriladdare till kameran är någonstans. Min kamera har litiumbatteri (hur stavar man de?), ett sånt som håller mycket längre än vanliga. Sååå...ja, en speciell laddare behöver jag. Men men... får se hur länge den lever :P

Min packning, skönt med bara ryggsäck. (julklapp från mormor)



Så nu är jag nyduschad, ska bara sminka mig lite, går ner till mamma i köket och skära upp lite kärlek ;)


Med detta vill jag önska er en trevlig helg! (och mormor, jag kommer på söndag, haha, jaa min mormor läser min blogg)

Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv: Okej! Hoppas du får det kul!:)

Jag gör inte speciellt mycket, chillar bara.

Trevlig helg du med!

2010-01-15 @ 19:08:49
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0