Varning!


Min vän la upp ett blogginlägg igår som jag funderat lite på. Det handlade om att man ska unna sig goda saker och äta precis det man vill, för man är fin som man är.
Jag tänkte precis på mina matvanor.
Jag kanske inte borde vara så sträng mot mig själv. Just nu mår jag jätteilla, just för att jag inte ätit på så länge. Och så är det varje dag, jag mår illa varje dag pga hunger för att jag tvingar mig själv att inte äta.
Jag har kommit på knep för att jag inte ska äta!
1. Tänka på annat, alltså att sysselsätta sig med något
2. Lägga sig och läsa (om det är på kvällen) för då blir man trött (och somnar?)
3. (det bästa till sist!!) Borsta tänderna! (efter de vill man ju inte äta på ett tag för då smakar maten tandkräm)

Men även om jag skulle börja äta de jag vill så LOVAR jag att jag kommer gå upp i vikt jätte snabbt. Jag känner det på mig. Så jag kommer antagligen fortsätta hålla i de stränga trådarna mot min mage och vilja.
Jag mår dåligt om "jag äter mycket", jag vill bara gå och spy upp det. Så då mår jag ju inte heller bra.
Mår dåligt vilket som liksom...
Allt detta för att jag tycker att vara smal och hålla nere min vikt är så viktigt för mig!
Jag är som besatt....

Kommentarer
Postat av: P r i n c i p e s s a ♥

Det här är så intressant! Precis vad mitt projektarbete går ut på!

Men knäppis, ska skicka massa goda matbilder till dig på msn ikväll :D SYND!! <3

2010-02-04 @ 10:51:41
URL: http://principesssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0