too much

Idag har jag brutit mot min egna mat-lag jag gjort.
Jag har alltså ätit 4 gånger idag! Vilket jag iiinte ska göra. Högst tre gånger/dag är min grej.

Förra veckan åt jag bara 2ggr/dag varje dag nästan. Men insåg när jag stod i duschen att jag håller på att dö långsamt så jag har ökat det till 3ggr/dag.
Det jobbigaste är att stå imot allt sött. Jag har ätit så himla mycket sånt innan jag började typ svälta mig själv.

Men ah, just nu är jag sugen på godis. Hur bra är det då? Hatar att vara godissugen utan att kunna ÄTA GODIS. Orättvist.


Kommentarer
Postat av: CISSI

Jag är också sugen på godis!! Och sommar, vi har 2m snö..

2010-02-02 @ 22:27:52
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0