sry

Sorry för att jag inte lagt upp något idag. Har inte vart hemma på hela dagen!
Först Förlundatorg med mamma.
Sen skola
Sen äta middag hos mormor & morfar
Sen spela trummor i 3 timmar
Sen packat ungefär hälften av allt till Österrike.

Nu har jag tid! :)
När jag och mami var på Frölundatorg så gick vi in på MQ. Där blev jag totalt KÄR i en jeansjacka från Levis.
1300 riksdaler. Den önskar jag mig i födelsedagspresent! Den var perfekt!
I storlek XS, tack.


Tyvärr ser man inte detaljerna på den, men det är slitningar lite här och var, och den ser bättre ut irl.


Kommentarer
Postat av: jennifer :)

GRYMT snygg var den!

2010-02-18 @ 09:26:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0