Sista innan ÖSTERIKE!

Nu är jag hemma hos min älskling. Vi har haft en del problem ikväll men allt är fixat nu.
Men nu har vi duschat och plattat håret båda två så man slipper det. Vi ska nämligen upp 03.30 inatt. Bilen avgår 04.00. Jag tycker det är mysigt att gå upp mitt i natten ^^

Detta är ju mitt sista inlägg på hela veckan, bloggar självklart så fort jag kommer hem igen och har tid!
Hoppas ni har det bra där hemma och jag ber om ursäkt till er som jag inte ringt. Tillexempel, mormor&morfar och farfar&Anna och pappa.
Ska väl ringa mamma och störa henne nu när hon tittar på OS :D

Jag kommer mest att sakna Alex och min kaborre-älskande vän ;) Haha, du vet vem du är gumman<3

HA DET JÄTTEBRA HEMMA I SVERIGE!

Kommentarer
Postat av: I (L) kadborre

Hahahaah (L)

Kommer sakna dig med! Ha det GRYYYMT och önska mig lycka till idag när jag ska posa i bikini inför 500 pers :D hahaha WOHO!

2010-02-20 @ 07:34:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0