Se där ja!

Denna vikten ska jag fanimej hålla! Jag äter lite och tränar ca 2 gånger i veckan. Det borde ju göra att jag inte går upp i vikt. Eller...?
Fast nu idag, när min mamma fyller år så har vi druckit bubbel + ätit jordgubbar och chips. (Just chipsen som jag förbannar!)
Dessutom åt jag ganska mycket godis igår också... SKIT.

Men mamma har gjort en "tårta" idag som är utan grädde och nästan inget socker.
Ska nog lägga upp receptet ifall det smakar gott. Mamma säger att den är jättegod och att den är fräsch och nyttig. Så det blir nog bra. Då kan jag nog äta lite jag med^^


LIKSOM KOLLA PÅ BILDEN I VÄNSTRA HÖRNET! :)
Det ser ju rätt bra ut iallafall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0